Usein kysyttyjä kysymyksiä
Lasku ei enää näy Omilla sivuilla. Jos olet saannut ilmoituksen laskusta sähköpostiisi, joka ohjaa sinut Omille sivuille, tulet poikkeuksellisesti saamaan laskun postitse. Jatkossa laskusi toimitetaan sähköpostitse, postitse tai e-laskuna, riippuen maksutavastasi.
Waytobill on Alandian maksupalveluntarjoaja.
Jos valitset useamman maksuerän, ne ovat eri kokoisia johtuen vakuutusmaksun kausivaihtelusta. Käytännössä maksat vähemmän talvella, ja enemmän kesällä.
Osoitteenmuutoksen voit tehdä Omien sivujen kautta, kohdasta “Omat tiedot”. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@alandia.fi tai soittaa meille puh. +358(0)20 52 5252
Ota meihin yhteyttä Omien sivujen kautta netissä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@alandia.fi tai soittaa meille puh. +358 20 52 5252
Mikäli haluat vastaanottaa laskusi sähköisesti suoraan pankkiisi, tilaa e-lasku verkkopankkisi kautta. Löydät meidät nimellä Alandia Försäkring Abp.
Tilaus hoituu kätevästi esimerkiksi seuraavalla kerralla kun maksat laskusi meille – silloin sinulla on kaikki tarvittavat tiedot esillä.
Tervetuloa Alandian uusille Omille sivuille
Olemme päivittäneet Omat sivut, jotta vakuutusasioiden hoito olisi sinulle jatkossa mahdollisimman sujuvaa ja helppoa.
Siirtymäaikana Omien sivujen sisällössä voi ilmetä joitakin häiriöitä. Jos huomaat Omien sivujen toiminnoissa tai päivityksissä häiriöitä tai mikäli et löydä etsimääsi, voit soittaa asiakaspalveluumme 020 52 52 52. Vakuutusasiantuntijamme auttavat sinua nopeasti puhelimitse.